Jaunumi

Esi informēts par PrivatBank jaunumiem!

Pirms apmeklēt PrivatBank filiāli klātienē – noskaidro vai pakalpojumu nevari saņemt digitāli

Ņemot vērā esošo situāciju valstī un ievērojot nepieciešamos drošības pasākumus, AS “PrivatBank” informē, ka sākot ar 18. martu, klātienes klientu apkalpošana tiks nodrošināta pēc iepriekšēja pieraksta un tikai tiem pakalpojumiem, kuru pieejamība bez klātienes kontakta nav iespējama.

AS “PrivatBank” darbs turpinās un internetbankā var saņemt ikdienas pakalpojumus. Aicinām šajā laikā izmantot digitālos pakalpojumus. Tādā veidā var pārskaitīt naudu, apmaksāt rēķinus, izvietot noguldījumus un izmantot internetbanku, kā saziņas kanālu ar Banku. Lūdzam ļoti rūpīgi, ievērojot visus noteiktos ierobežojumus un vispirms pārliecinoties, ka pakalpojums nav pieejams digitāli, izvērtēt nepieciešamību apmeklēt Bankas filiāles klātienē.

❗ Aicinām klientus, kuri atgriezušies no ārvalstīm, ievērot valstī noteiktos piesardzības pasākumus un AS “PrivatBank” filiāles klātienē neapmeklēt!


Kas jāņem vērā, ja plānojat doties uz AS “PrivatBank” filiāli?

Lūdzam pirms filiāles apmeklēšanas rūpīgi izvērtēt nepieciešamību to darīt! Vēlreiz uzsveram, ka mums – finanšu pakalpojumu sniedzējam – arī jāievēro visi ierobežojošie pasākumi un jārūpējas par mūsu darbinieku un klientu veselību. Pirms apmeklējuma, lūdzam, pārliecināties par filiāles darbību PrivatBank mājas lapā www.privatbank.lv.

Vai darbosies bankomāti un būs pieejama skaidra nauda?

Jā, gan bankomāti, gan skaidra nauda būs pieejami. Kopā ar inkasācijas pakalpojumu sniedzējiem nodrošināsim bankomātu darbību. Tomēr jāņem vērā, ka skaidra nauda var pārnēsāt vīrusus, tāpēc iesakām maksimāli izmantot bezkontakta maksāšanas līdzekļus un pēc skaidras naudas izmantošanas noteikti dezinficēt rokas.

Ko darīt, ja maksājumu kartes lietošanas termiņš tuvojas beigām?

Ja lietošanas termiņš pienāk tuvāko mēnešu laikā, lūdzam zvanīt uz savu filiāli un vienoties par maksājuma kartes saņemšanas kārtību.

Vai bankas atvērs klientiem jaunus kontus?

Bankas turpinās atvērt kontus. Pirms filiāles apmeklējuma, lūdzam pārliecināties par filiāles darbību bankas mājas lapā www.privatbank.lv.

Vai ir ierobežota vietējo un starptautisko maksājumu (norēķinu) veikšana?

Maksājumu pakalpojumi nav ierobežoti, lūdzam tos veikt izmantojot PrivatBank internetbanku.

Vai klientiem tiks izsniegti jauni kredīti?

Nav noteikti ierobežojumi jaunu kredītu izsniegšanai. Lūdzam pieteikumu iesniegšanai izmantot PrivatBank mājaslapu www.privatbank.lv.

Vai tiek mainīta saistību izpilde pret finanšu pakalpojumu sniedzēju?

PrivatBank izprot, ka atsevišķiem klientiem esošajā situācijā var būt radušies apstākļi, kas ietekmē saistību izpildi, tomēr vēršam uzmanību, ka jebkuras saistības ir jāpilda nolīgtajā kārtībā un godprātīgi. Lai risinātu radušos sarežģījumus, lūdzam nekavējoties sazināties ar banku un risināt jautājumus savlaicīgi. PrivatBank ir ieinteresēta pamatotu risinājumu atrašanā.

Vai tiks pazemināti drošības un atbilstības standarti, it īpaši, noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas jomā?

Standarti netiek pazemināti. Likuma prasības jāpilda pastāvīgi, tas it īpaši attiecas uz prasībām, kas noteiktas, lai novērstu finanšu sistēmas izmantošanu prettiesiski.

Ar mums var sazināties:
📞8515
💬 čatā
📧 welcome@privatbank.lv
📧 filiāļu kontakti

Valdības informācija par ārkārtas stāvokļa izsludināšanu.

Dalies: