Jaunumi

Esi informēts par PrivatBank jaunumiem!

PrivatBank sadarbībā ar Deloitte efektivizē kreditēšanas pakalpojumus, ieviešot mākslīgā intelekta risinājumu

Īstenojot savu digitalizācijas stratēģiju, PrivatBank ir ieviesusi SIA “Deloitte Latvia” mākslīgā intelekta risinājumu, kas palīdz precīzi un laicīgi atpazīt klientu kreditēšanas vajadzības un nodrošina filiāles darbiniekus ar visu nepieciešamo informāciju, lai atvieglotu komunikāciju ar klientiem. Deloitte izstrādātais risinājums ir 100% veidots Latvijā un ideāli atbilst Latvijas finanšu tirgus specifikai.

Mākslīgā intelekta risinājums palīdz PrivatBank labāk izprast savus klientus, balstoties uz to dzīvesciklu, sadarbības vēsturi un pakalpojumu klāstu, ko viņi jau izmanto, un piedāvāt klienta vajadzībām atbilstošus kreditēšanas pakalpojumus un plānus. Bankas darbiniekam atliek vien sazināties ar klientu, lai izteiktu piedāvājumu vai sarunātu tikšanos. Tādējādi tiek atvieglots darbs Bankas darbiniekiem, savukārt klienti saņem personalizētus piedāvājumus, kas, pateicoties intelektuālā risinājuma nemainīgi augstai produktivitātei, ļauj samazināt pakalpojumu sniegšanas izmaksas un nodrošināt izdevīgas cenas klientiem.

Deloitte Latvija vadošais partneris Igors Rodins pauž:

Šāds risinājums tapis pateicoties ilgstošai uzņēmuma sadarbībai ar Latvijas finanšu institūcijām un to darba specifikas pārzināšanai. PrivatBank atvērtība inovācijām un efektīva un cieša Romāna Taranova Analītikas un Informācijas Pārvaldības komandas un Andra Liepiņa Finanšu konsultācijas komandas sadarbība ir ļāvusi izveidot digitālu un augsti efektīvu viedrīku, kas atvieglo bankas ikdienu un nodrošina augstu klientu apmierinātību.

Ar gandarījumu atzīmēšu, ka PrivatBank ir pirmā Banka Latvijā, kas ieviesa šādu Deloitte mākslīgā intelekta risinājumu. Bankas sadarbība ar Deloitte ir mūsu loģisks solis un stratēģiskais lēmums. Pateicoties Deloitte izstrādātajam mākslīgā intelekta risinājumam, Banka vairākkārtīgi uzlabos pakalpojumu kvalitāti un klientu apkalpošanas līmeni kreditēšanas pakalpojumu sfērā. Esošo klientu vajadzības kļūst mums saprotamākas: Banka izmanto datus par klientu darījumiem, lai piedāvātu saviem klientiem atbilstošākos kreditēšanas pakalpojumus. Ar piemērotākiem Bankas pakalpojumiem tiek saprasts, ka Banka lieliski pazīst savu klientu, un piedāvā tikai klienta vajadzībām atbilstošu informāciju, piemēram, klientam, kas nesen iegādājies savu pirmo mājokli, Banka rekomendēs patēriņa kredītu mājokļa labiekārtošanai.

– komentē PrivatBank Individuālo un korporatīvo klientu – rezidentu apkalpošanas departamenta vadītāja Anna Svarena.

Dalies: