05. Aprīlis 2018. gads

Par visērtāko sazināšanās kanālu ar banku 46% uzņēmēju Latvijā ir atzinuši telefonu



PrivatBank veiktā aptauja liecina,  ka par visērtāko sazināšanās kanālu ar banku 46% uzņēmēju ir atzinuši telefonu. Jāmin, ka PrivatBank ir vienīgā banka, kas joprojām saviem klientiem piedāvā zvanīt pa bezmaksas tālruni, lai saņemtu konsultācijas un citu nepieciešamo informāciju. Pa šo bezmaksas tālruni ar banku var sazināties no pulksten 8:00 līdz 20:00 darba dienās, bet brīvdienās un svētku dienās no pulksten 9:00 līdz 17:00. Ja visi operatori ir aizņemti, tad zvans tiek fiksēts un klientam atzvanīts tuvākajā laikā, lai noskaidrotu viņa vēlmes un sniegtu palīdzību.

Kā otro ērtāko saziņas līdzekli 30%  respondentu atzinuši internetbanku, bet trešajā vietā 19%  ierindojuši epastu. Interesanti, ka čatu kā ērtu komunikācijas līdzekli atzinuši vien 2%, kaut gan Zvanu centra dati liecina, ka konsultācijas čatā kļūst arvien populārākas.

PrivatBank klienti labprāt izmanto visus šos sazināšanās kanālus, lai taupītu savu laiku nedodoties uz filiālēm, ekonomētu finanses nemaksājot ceļa izdevumus, nestāvētu rindā pie menedžera. Pats galvenais, ka sazināties ar banku klients var sev izdevīgā laikā - darbdienās vai brīvdienās, pa dienu vai vakarā.

Uzņēmēji šajā aptaujā atzina, ka ir ieinteresēti sadarboties ar PrivatBank, jo tā nodrošina personiskāku apkalpošanu un attieksmi salīdzinājumā ar citām bankām.

PrivatBank februārī veica uzņēmēju aptauju, kurā piedalījās 300 uzņēmēju.

PrivatBank Preses dienests

press@privatbank.lv