Klientu apkalpošanas speciālista/-es asistents/-e Starptautisko un VIP klientu departamentā

Prasības:

  • atbilstība Kredītiestāžu likuma 34.5 panta trešās daļas prasībām;
  • vismaz vidējā izglītība, var būt students;
  • komunikabilitāte, precizitāte un augsta atbildības sajūta;
  • patstāvība un spēja strādāt komandā;
  • labas latviešu, krievu un, vēlams, angļu valodas  zināšanas.

Galvenie pienākumi:

  • saņemt dokumentus no departamenta darbiniekiem un citām struktūrvienībām;
  • kārtot saņemtos dokumentus speciālajā klientu lietu datu bāzē;
  • sadalot tos pēc aktuālām klientu lietām un klientu lietu arhīvu;
  • pārvērst dokumentus elektroniskajā formātā;
  • veidot elektronisko lietu datu bāzi, atjaunot datus un sagatavot atskaites.

Piedāvājam:

  • dinamisku un atbildīgu darbu;
  • draudzīgus kolēģus un iedvesmojošu darba vidi;
  • profesionālas izaugsmes iespējas;
  • apmācības iespējas un profesionālās izaugsmes iespējas;
  • ieguldītājam darbam atbilstošu atalgojumu;
  • stabilu darbu un sociālās garantijas.

CV un pieteikuma vēstules ar norādi “Asistents/-e” var sūtīt, izmantojot sadaļu “Pieteikties” vai pēc adreses: Muitas iela 1, Rīga, LV-1134, Latvija. Fakss: 67282981.

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti uz otro atlases kārtu.

NB! Nosūtot savu pieteikumu, Jūs apstiprināt, ka esat iepazinies/-usies ar “Pretendenta informēšana par personas datu apstrādi AS “PrivatBank”” noteikumiem.