Klientu apkalpošanas speciālists/-e Starptautisko un VIP klientu departamentā (ar vācu valodas zināšanām)

Prasības:

  • augstākā vai nepabeigtā augstākā izglītība;
  • atbilstība Kredītiestāžu likuma 34.5 punkta trešās daļas prasībām;
  • labas latviešu un krievu valodu zināšanas;
  • ļoti labas vācu valodas zināšanas;
  • labas komunikācijas spējas, prasme pārliecināt un argumentēt;
  • labas prasmes darbā ar datoru;
  • precizitāte un atbildības sajūta.

Pienākumi:

  • attālināti apkalpot vācu klientus;
  • aktīvi piedāvāt klientiem esošos un jaunos bankas produktus un pakalpojumus;
  • organizēt klientu apkalpošanas procesu;
  • veidot un uzturēt kvalitatīvas darījumu attiecības ar bankas klientiem;
  • sniegt nepieciešamo informāciju.

Piedāvājam:

  • profesionālās izaugsmes iespējas;
  • ieguldītajām darbam atbilstošu atalgojumu;
  • stabilu darbu un sociālās garantijas;
  • iedvesmojošu darba vidi.

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “Klientu apkalpošanas speciālists/-e ” var sūtīt, izmantojot sadaļu “Pieteikties” vai pēc adreses: Muitas iela 1, Rīga, LV-1134, Latvija. Fakss: 67282981.

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti uz otro atlases kārtu.

NB! Nosūtot savu pieteikumu, Jūs apstiprināt, ka esat iepazinies/-usies ar “Pretendenta informēšana par personas datu apstrādi AS “PrivatBank”” noteikumiem.