Te ir darbs!

Prasības:

  • augstākā izglītība,
  • izcilas latviešu un krievu valodu zināšanas,
  • izcilas vācu valodas zināšanas,
  • pieredze klientu apkalpošanā (par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze Vācijā),
  • labas komunikācijas spējas, prasme pārliecināt un argumentēt,
  • labas prasmes darbā ar datoru,
  • precizitāte un atbildības sajūta darbā.

Pienākumi:

  • attālināti apkalpot vācu klientus,
  • aktīvi piedāvāt klientiem esošos un jaunos bankas produktus un pakalpojumus,
  • organizēt klientu apkalpošanas procesu,
  • veidot un uzturēt kvalitatīvas darījumu attiecības ar bankas klientiem,
  • sniegt nepieciešamo informāciju.

Piedāvājam:

  • draudzīgus kolēģus un iedvesmojošu darba vidi,
  • profesionālas izaugsmes iespējas,
  • iespēju mācīties un paaugstināt savu kompetenci,
  • ieguldītājam darbam atbilstošu atalgojumu,
  • stabilu darbu un sociālās garantijas.

CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Klientu apkalpošanas speciālists/-e” lūdzam sūtīt uz AS “PrivatBank ” e-pastu: cv@privatbank.lv vai adresi Muitas iela 1, Rīga, LV-1134, Latvija.

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti uz otro atlases kārtu.