Klientu konsultants/-e Kontaktcentra departamentā

Prasības:

  • augstākā/nepabeigta augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai banku jomā;
  • vēlama pieredze klientu attālinātā apkalpošanā;
  • teicamas latviešu, krievu valodu zināšanas un labas angļu valodas zināšanas;
  • komunikabilitāte, prasme argumentēt savu viedokli;
  • precizitāte darbā un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus;
  • orientācija uz rezultātu.

Pienākumi:

  • konsultēt un apkalpot klientus attālināti;
  • pārdot pa telefonu Bankas produktus un pakalpojumus;
  • sagatavot atskaites par ikdienā paveikto darbu.

Piedāvājam:

  • profesionālās izaugsmes iespējas;
  • iespēju mācīties un paaugstināt savu kompetenci;
  • ieguldītajām darbam atbilstošu atalgojumu mēnesī no EUR 755 līdz 830 bruto;
  • stabilu darbu un sociālās garantijas;
  • iedvesmojošu darba vidi.

CV un pieteikuma vēstuli* ar norādi Klientu konsultants/-e Kontaktcentra departamentā, lūdzam sūtīt uz AS “PrivatBank ” e-pastu: cv@privatbank.lv.

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti uz otro atlases kārtu, divu nedēļu laikā pēc pieteikuma saņemšanas.

*Pirms pieteikuma iesniegšanas, aicinām Jūs iepazīties ar informāciju par personas datu apstrādi – AS “PrivatBank” Datu apstrādes noteikumi – “Personas datu apstrāde”, kas publicēta Bankas mājas lapas sadaļā “Privātuma politika”. Atgādinām, ka pieteikuma dokumentu iesniegšana, tiks uzskatīta par Jūsu piekrišanu savu personas datu apstrādei personāla atlases nolūkos.